Dyrekcja Hotelu uprzejmie prosi Państwa o współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służy zapewnieniu spokojnego i przyjemnego pobytu wszystkich naszych Gości.

§1

Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00 dnia następnego.

§2

Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin wynajęcia pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

Niezgłoszenie chęci przedłużenia pobytu i pozostawienie rzeczy w pokoju po godzinie 12:00 traktowane będzie jako automatyczne rozpoczęcie kolejnej doby hotelowej – o ile hotel posiada wolne miejsca. W przeciwnym razie, rzeczy Gościa zostaną komisyjnie zabezpieczone i zdeponowane.

§3

Gość hotelowy nie może udostępniać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę za pobyt.

Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju Gościa wyłącznie w godzinach 7:00–22:00.

Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy – np. wyrządził szkody w mieniu hotelowym lub innych Gości, naruszył nietykalność osobistą osób przebywających w hotelu lub zakłócił funkcjonowanie obiektu.

§4

Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o niezwłoczne zgłoszenie uwag w recepcji, co umożliwi szybką reakcję i rozwiązanie problemu.

Hotel ma obowiązek zapewnić:

  • warunki do nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług,
  • sprzątanie pokoju oraz wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa (lub – za jego zgodą – również w jego obecności),
  • sprawną obsługę techniczną; w razie usterek niemożliwych do szybkiego usunięcia hotel dołoży starań, aby – jeśli to możliwe – zaproponować zamienny pokój lub złagodzić niedogodności.

§5

Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu,
  • przechowywanie bagażu, z zastrzeżeniem, że hotel może odmówić przyjęcia bagażu w terminie innym niż daty pobytu lub jeśli przedmiot nie ma cech bagażu osobistego.

§6

Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym w art. 846–849 Kodeksu cywilnego.

§7

Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych oraz przedmiotów o wartości naukowej lub artystycznej jest ograniczona, jeśli nie zostały one oddane do depozytu.

Hotel może odmówić przyjęcia takich przedmiotów na przechowanie, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu, ich wartość jest nieproporcjonalnie wysoka względem standardu hotelu lub przedmioty te zajmują zbyt dużo miejsca.

§8

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu ani innego pojazdu Gościa, jeśli został on zaparkowany poza hotelowym parkingiem strzeżonym.

W przypadku szkody lub kradzieży na terenie niestrzeżonego parkingu, Gość powinien niezwłocznie poinformować ochronę hotelu oraz odpowiednie służby (policję).

§9

Na terenie hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–6:00.

Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług hotelu nie może zakłócać spokojnego wypoczynku innych osób. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług osobie, która narusza te zasady.

§10

Opuszczając pokój, Gość zobowiązany jest do sprawdzenia zamknięcia drzwi i okien oraz pozostawienia klucza w recepcji.

Klucz wydawany jest na podstawie karty pobytu. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń hotelowych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

§11

Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez Gościa po zakończeniu pobytu będą odesłane na wskazany przez niego adres – na koszt nadawcy i za zaliczeniem pocztowym.

W przypadku braku takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą z dnia 25 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), Goście hotelu wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji usługi noclegowej.

Dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Gościom przysługuje prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych,
  • ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co może skutkować rozwiązaniem umowy),
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • złożenia skargi do organu nadzorczego.