Obecne czasy zmuszają pracodawców i ich pracowników dostosowania się do panującej sytuacji. Home office to dla wielu osób zupełnie inny system pracy, do którego bardzo trudno się przyzwyczaić. Nieustanny hałas w mieszkaniu, brak odpowiedniego miejsca do pracy czy problemy z mobilizacją i organizacją to tylko nieliczne utrudnienia, z jakimi zmagają się pracownicy pracujący z domu. Idealnym pomysłem jest wykonywanie swoich obowiązków zawodowych z pokoju hotelowego. Czy wynajem pokoju hotelowego do pracy jest możliwe? Czy takie rozwiązanie home office jest praktyczne?

Trudna sytuacja na rynku pracy sprawia, że pracownicy nie tylko potrzebują zwiększać swoje kompetencje zawodowe czy przekwalifikowywać się do zupełnie innej pracy. Home office, który obowiązuje już w większości firm to zupełnie inny system pracy. Zapewnienie sobie odpowiednich warunków pracy w domu jest niezwykle istotne. Dlatego też w przypadku ważnych zadań czy konieczności przeprowadzania zdalnych konferencji, warto skorzystać z ofert hoteli, które oferują możliwość wynajęcia jednego z pokoi do pracy.

Home Office w pandemii – jak sobie z tym poradzić

Strach pracy w biurze sprawił, że znaczna część pracodawców zdecydowała się zmienić system pracy na Home Office. Pracownicy z dnia na dzień nagle zostali zmuszeni do tego, aby zorganizować sobie w domu mały kącik do pracy, gdzie bez problemu będą mogli wykonywać swoje codzienne obowiązki, łączyć się na telekonferencjach oraz zdawać sprawozdania z poszczególnych etapów pracy.

Praca w domu wbrew pozorom nie jest taka prosta, jak wiele osób zakładało. Nie tylko trudniej zmobilizować się do wykonywania codziennych obowiązków ze względu na wiele rozpraszaczy. Nie każdy również ma możliwość zapewniania sobie komfortu pracy w ciszy i spokoju – biegające po mieszkaniu dzieci, remontujący się sąsiedzi czy piętrzące się naczynia w kuchni skutecznie utrudniają koncentrację.

Cisza, spokój, a także wystarczająco dużo przestrzeni do pracy to jedne z podstawowych warunków do tego, aby móc pracować z domu. Dzięki temu organizacja pracy, a jednocześnie mobilizacja do codziennego wstawania z łóżka i siadania przy biurko jest zdecydowanie łatwiejsza. Praca z domu jest o tyle skomplikowana, że trudno jest oddzielić czas pracy i czas odpoczynku, co nierzadko przekłada się na słabe wyniki i nieustanne przemęczenie.

Jeśli zatem home office się nie sprawdza, warto znaleźć zupełnie inne rozwiązanie i wynająć pokój w hotelu do pracy. Obecnie na rynku pojawia się coraz więcej takich ofert, dlatego tym łatwiej znaleźć odpowiednie miejsce do pracy.

Home Office w hotelu Jasek

Praca zdalna w Hotelu Jasek z pewnością będzie należała do produktywnych. Aby pracowało się lepiej, zapewniamy szybkie łącze WI-FI oraz dostęp do najpotrzebniejszego sprzętu elektronicznego. W takich warunkach każdy odda się swoim obowiązkom, a dodatkowo każdy Gość będzie mógł skorzystać z wielu hotelowych udogodnień.

Oferujemy naszym Gościom wynajem pokoju do pracy w godzinach od 8.00 do 18.00. W każdym pokoju hotelowym znajduje się komfortowe biurko, miejsce do odpoczynku w czasie przerwy oraz łazienka. W wynajętym pokoju będzie możliwe również przygotowanie kawy lub herbaty, a w razie potrzeby – skorzystania z hotelowej restauracji.

Wynajem pokoju hotelowego do pracy to koszt 100 zł za dzień. Każdy Gość hotelowy otrzymuje dodatkowo obiad gratis.

Pokój w naszym hotelu może stać się Twoim prywatnym biurem!

Bezpieczny home office w Hotelu Jasek

Obecna sytuacja pandemii na całym świecie sprawiła, że wdrążyliśmy w Hotelu Jasek wszelkie niezbędne zalecenia Ministerstwa Zdrowia. W hotelu pojawiły się również kompleksowe rozwiązania, których celem jest zwiększenie zarówno bezpieczeństwa Gości hotelowych, jak i ich komfortu pracy.

Nasza oferta jest skierowana do osób szukających spokojnego miejsca do pracy zdalnej.

Zagłosuj!