Kiedy warto zorganizować imprezy integracyjne w hotelu?

Firmowe imprezy integracyjne są doskonałym pomysłem na budowanie ducha zespołu i dobrej współpracy w środowisku innym, niż wypełnione stresem, zbliżającymi się terminami i masą obowiązków biuro. Te organizowane z pomysłem, na bazie ciekawych aktywności i gier zespołowych dają szansę na rozluźnienie się w towarzystwie współpracowników, zbudowanie nowych relacji, ale też poprawę ogólnej współpracy i komunikacji pomiędzy ludźmi pracującymi ze sobą na co dzień. Regularne wyjazdy integracyjne wpływają wyjątkowo dobrze na efektywność i sukces całego zespołu. Dlaczego i kiedy warto zorganizować je w hotelu?

Impreza integracyjna w hotelu podczas wyjazdu służbowego

toast podczas imprezy integracyjnejHotele wykorzystywane jako miejsce na firmową imprezę integracyjną to zwykle wybór firm, które chcą zaproponować swoim pracownikom ciekawy wyjazd i nagrodzić ich za dobre wyniki, zakończony rok współpracy lub inne osiągnięcia. Hotel przy wyjazdach wydaje się naturalnym wyborem, bo oprócz sal konferencyjnych i przestrzeni do organizacji większej imprezy integracyjnej hotel dysponuje też pokojami, w których można zakwaterować pracowników i nie martwić się o ich bezpieczny powrót do hotelu po zakończeniu imprezy. Dalekie podróże nad morze, jezioro czy w góry to jednak nie jedyny powód, dla którego warto rozważyć imprezę integracyjną w hotelu.

Działające w większych miastach takich jak Wrocław hotele posiadające w ofercie możliwość organizacji imprez firmowych cieszą się dużą popularnością wśród firm lokalnych, dla których wybór hotelu jest szansą na oderwanie się od środowiska biurowego, ale jednocześnie wydatkiem nie przekraczającym budżetu firmy. Hotel w mieście jest dobrym pomysłem dla tych, którzy nie dysponują własną salą konferencyjną zdolną pomieścić wszystkich pracowników oraz firm, które nie chcą przejmować się samą organizacją wydarzenia – impreza integracyjna to nie tylko siedzenie przy stole, warto wzbogacić ją o zajęcia i aktywności zespołowe, a w małej przestrzeni biurowej trudno to zorganizować. W hotelach często organizowane są także imprezy integracyjne dla firm działających w różnych częściach Polski i zjeżdżających się do jednego punktu w ramach poprawy współpracy całej firmy.

Zarezerwuj salę na imprezę integracyjną w hoteli Jasek Premium

Plusy imprezy integracyjnej w hotelu

Wybierając hotel na organizację imprezy integracyjnej unikasz zamieszania związanego z przygotowaniem przestrzeni w sali konferencyjnej w biurze firmy, oferujesz swoim pracownikom różnorodność i odmianę od codziennego środowiska, a dodatkowo eliminujesz koszty związane z poszukiwaniem dodatkowego noclegu i osobnej przestrzeni imprezowej.

Korzystając z oferty naszego hotelu specjalizującego się w imprezach integracyjnych możesz zafundować pracownikom wyjątkową rozrywkę i czas integracyjny bez wyjazdu za miasto, a w kwestii poczęstunku czy firmowego obiadu polegać na cateringu oferowanym przez hotelową restaurację. Hotelowa obsługa może być też doskonałym źródłem pomysłów na aktywności zespołowe w okolicy – wybierając imprezę integracyjną w hotelu nie musisz nawet myśleć o zatrudnianiu firmy organizującej tego typu eventy.

Z jakiej okazji zorganizować imprezę integracyjną w hotelu?

impreza integracyjnaJeden z powodów, dla których warto zorganizować przyjęcie dla pracowników w naszym hotelu jest już w samym tytule – imprezy integracyjne pozwalają pracownikom lepiej się poznać, nawiązać lepsze znajomości i relacje, a w przypadku osób nowo zatrudnionych poznać dynamikę zespołu także poza środowiskiem biurowym. Spotkania tego typu budują, szczególnie gdy nie odbywają się w sali konferencyjnej nowego biura na zasadzie „To jest Ania, nowa księgowa, a to jest reszta zespołu, dogadajcie się”. Im więcej czasu poświęci się na integrację pracowników, tym lepiej będą układały się ich relacje w pracy i poza nią. Wielu kierowników i managerów nie zwraca na tą kwestię uwagi, ale integracja jest naprawdę ważnym czynnikiem budowania efektywnego zespołu.

Inne okazje, jakie mogą okazać się dobrym czasem na organizację imprezy firmowej w hotelu to m.in. świętowanie sukcesu nowo wypuszczonego produktu, sukcesów całej firmy lub poszczególnych członków zespołu, przyjęcie nowych osób do firmy, stworzenie zupełnie nowego działu i pojawienie się w związku z nim nowych osób w firmie, oficjalne podsumowanie roku. O ile nie zapominamy, by impreza w hotelu nie była jedynie wygłoszeniem listy sukcesów firmy, ale serią ciekawych ćwiczeń i spotkań integrujących, sens integracji jest zachowany i każdy powód jest dobry, by zorganizować imprezę w hotelu. Nasza propozycja? Szkolenie i oficjalną część imprezy można połączyć np. z wypadem na narty, spływ kajakowy, paintball czy inne aktywności zespołowe budujące ducha współpracy i zdrowej rywalizacji.